Facebook oldal törlése
Hogyan töröljünk le egy céges oldalt a Facebook-on? (Nem privát profilt)
Egy szép napon kapunk egy e-malit amelyben hosszú és bonyolult kódot küldött nekünk a szállásokat kínáló portál, ahol a szálláshelyünket hirdetjük. Mikor jobban megnézzük mit írtak, dagad a mellünk a büszkeségtől, hiszen a szálláshelyünk kiváló minősítést kapott. Hiszen ez szuper jó. Tegyük is ki gyorsan a weblapunkra az elismerést.
„Félek a görögöktől, még ha ajándékot hoznak is” – intette óvatosságra a trójaiakat szegény Laokoón, mielőtt a boldog lakosság becipelte a szép falovat a városfalon belülre.
Természetesen a szállásközvetítő oldal nem ellenség. De azért nem is egy Kalkuttai Teréz Anya aki önzetlenül kitüntetéseket osztogat a lakosságnak. De akkor, miért csinálják ezt? Mert ez elsősorban nekik jó.
Ugyanúgy, mint az ingyenes látogatottsági statisztikát biztosító oldalnak, amikor kitesszük a kis grafikonját. Vagy az időjárás előrejelző modult szolgáltató portálnak, amikor megmutatjuk a lapunkon az általa küldött adatokat. Mindegyik esetben a Google-t irányítjuk az oldalunkon keresztül hozzájuk.
A Google-t nagyban befolyásolja egy weblap jelentőségét illetően az adott oldalra mutató külső linkek minősége és mennyisége. Mi pedig nem teszünk mást, mint ajánljuk ezt a másik oldalt, amikor beépítjük az általa küldött kódsort a weblapunkba.
Mert jó benyomást tesz az oldalunkra látogató potenciális vendégekre. Bár ilyen bannert bárki gyárthat akár magának is. Csak egy kis grafikai érzék kell hozzá, és máris állíthatjuk, hogy mi vagyunk a világon a legelismertebb delfin nemesítő szakemberek vagy macskahuszárok. Bármi is legyen az a lényeg, hogy lenyűgözze az embereket.
Ez esetben tegyük ki egyszerű képként. Ne linkeljünk az adott oldalra. Ha ezt nem tolerálja a hirdető portál, akkor ne vacakoljunk vele. Köszönjük meg a lehetőséget, és tekintsünk el a a banner használatától.