"Szörnyű dolgokon mentem keresztül az életben, és ezek közül néhány valóban meg is történt velem." - / Mark Twain /
"Akár azt hiszed képes vagy rá, akár azt, hogy nem, végül igazad lesz." - / Henry Ford /
  1. Marketing
  2. Hurrá, kiváló szálláshely lettem!

Hurrá, kiváló szálláshely lettem!

2022.03.04.

Egy szép napon kapunk egy e-malit amelyben hosszú és bonyolult kódot küldött nekünk a szállásokat kínáló portál, ahol a szálláshelyünket hirdetjük. Mikor jobban megnézzük mit írtak, dagad a mellünk a büszkeségtől, hiszen a szálláshelyünk kiváló minősítést kapott. Hiszen ez szuper jó. Tegyük is ki gyorsan a weblapunkra az elismerést.

„Timeo Danaos et dona ferentes”

„Félek a görögöktől, még ha ajándékot hoznak is” – intette óvatosságra a trójaiakat szegény Laokoón, mielőtt a boldog lakosság becipelte a szép falovat a városfalon belülre.

Természetesen a szállásközvetítő oldal nem ellenség. De azért nem is egy Kalkuttai Teréz Anya aki önzetlenül kitüntetéseket osztogat a lakosságnak. De akkor, miért csinálják ezt? Mert ez elsősorban nekik jó.

Ugyanúgy, mint az ingyenes látogatottsági statisztikát biztosító oldalnak, amikor kitesszük a kis grafikonját. Vagy az időjárás előrejelző modult szolgáltató portálnak, amikor megmutatjuk a lapunkon az általa küldött adatokat. Mindegyik esetben a Google-t irányítjuk az oldalunkon keresztül hozzájuk.

Ugyan-ugyan jó az én weblapom, de inkább ezt nézd meg!

A Google-t nagyban befolyásolja egy weblap jelentőségét illetően az adott oldalra mutató külső linkek minősége és mennyisége. Mi pedig nem teszünk mást, mint ajánljuk ezt a másik oldalt, amikor beépítjük az általa küldött kódsort a weblapunkba.

Miért tegyük ki a „Kiváló szálláshely” bannert?

Mert jó benyomást tesz az oldalunkra látogató potenciális vendégekre. Bár ilyen bannert bárki gyárthat akár magának is. Csak egy kis grafikai érzék kell hozzá, és máris állíthatjuk, hogy mi vagyunk a világon a legelismertebb delfin nemesítő szakemberek vagy macskahuszárok. Bármi is legyen az a lényeg, hogy lenyűgözze az embereket.

Miért ne tegyük ki a bannert?

  1. Mert azzal, hogy elnavigáljuk a Google kereső robotjait az oldalunkról, nem csupán a szállást kínáló oldal erősödik, de a mi oldalunk gyengül. „Elfolyik a linken keresztül a PageRank”.
  2. Azzal, hogy erősítjük az oldalt, azt érjük el, hogy a segítségünkkel jobb pozíciót fog elfoglalni a Google találati listáján. Pedig erre éppen nekünk lenne szükségünk.
  3. Azzal, hogy jobb pozíciót ér el az oldal, előfordulhat, hogy még ha éppen bennünket keresett is, nem a saját weboldalunkra fog kattintani a látogató, hanem a szállásokat kínáló portálon foglalja le a szállásunkat. Mi pedig fizethetjük a jutalékot.
  4. Végül de nem utolsósorban. Egyszerűen csak rákattint a weblapunkon nézelődő érdeklődő a szállásportálról kapott büszkeségünkre (a hirdetésükre) és hopp, már el is pályázott a weblapunkról az ezernyi konkurens szállást kínáló oldalra. És még csak nem is haragudhatunk, hiszen mi nyitottunk neki ajtót oda.

Ha mégis szeretnénk, mert olyan jól néz ki

Ez esetben tegyük ki egyszerű képként. Ne linkeljünk az adott oldalra. Ha ezt nem tolerálja a hirdető portál, akkor ne vacakoljunk vele. Köszönjük meg a lehetőséget, és tekintsünk el a a banner használatától.


Korszerű, profi weboldalra van szüksége?

Mi megajándékozzuk!

• Megnézem az ajándékom •

Kérdése van?
Írjon nekünk!

Üzenetküldés

Címkék